Wyszukiwarka:
Bądź na bieżąco z promocjami:






Podziel się    

Dobre nawyki żywieniowe - gwarancja zdrowej sylwetki

 

Nawyków żywieniowych uczymy się od najmłodszych lat, dlatego często towarzyszą nam przez całe życie. Bardzo ważne jest więc, aby były one dobre oraz miały pozytywny wpływ na nasz organizm i sylwetkę, ponieważ trudno się ich oduczyć.

 

Posiłki przygotowuj samemu

Kupując gotowe obiady, takie jak fast foody, zupki chińskie, gorące kubki czy dania z paczek, nie mamy żadnego wpływu na ich skład, dlatego wraz z nimi spożywamy dużą ilość konserwantów, barwników i wszelkiego rodzaju niezdrowych ulepszaczy. Kiedy przygotowujemy posiłki w domu i używamy do nich kupionych przez siebie surowych półproduktów, w pełni kontrolujemy to, co jemy, i nie narażamy się na spożycie niezdrowych składników znajdujących się w gotowych posiłkach.

Codziennie jedz warzywa i owoce

Warzywa i owoce są bogate w cenny błonnik, który obniża ciśnienie, stabilizuje poziom cholesterolu we krwi i poprawia funkcjonowanie układu trawiennego, dlatego należy je jeść kilka razy dziennie. Ponadto w ich składzie znajduje się wiele witamin i składników mineralnych polepszających nasze zdrowie.

Urozmaicaj dietę

Chcąc dostarczyć do organizmu jak największą ilość najbardziej potrzebnych składników i wartości odżywczych, nie można się ograniczać do kilku wybranych produktów. Dieta powinna być zatem urozmaicona i bogata w różnorodne składniki, takie jak pieczywo pełnoziarniste, różnorodne warzywa i owoce, rośliny strączkowe, nasiona, ryby, jajka, chude mięso i nabiał.

Regularnie spożywaj niewielkie posiłki

Regularne spożywanie 4-6 niedużych posiłków co 3-4 godziny stabilizuje pracę układu trawienia i przyspiesza metabolizm organizmu. Stosując się do tej zasady, pozwalamy organizmowi na dokładnego przetrawienie całego posiłku, co nie byłoby możliwe w przypadku jedzenia dwóch bardzo obfitych dań.

Zrezygnuj ze słodkich produktów

Wszelkiego rodzaju cukierki, ciasteczka, batony i inne słodycze to najprostszy i najszybszy sposób na przytycie, który dodatkowo może przyczynić się powstania poważnych chorób, jak np. miażdżyca, cukrzyca czy problemy sercowe. Podobnie rzecz się ma ze słodkimi napojami, dlatego tego typu produkty trzeba kategorycznie wyeliminować z diety, zastępując je zdrową herbatą, ziołami bądź zieloną  kawę odchudzającą Green Coffee 800.





Dodaj komentarz
skomentuj


Brak komentarzy





powrót

Podziel się    


freshweb.pl 2018 © Wszelkie prawa zastrzeżone
facebook google plus blog